VOTUM RATING axborot-reyting agentligi aniq maqsad – iqtisodiyotning turli tarmoqlari holati to‘g‘risida sifatli va xolis ma’lumotlarni taqdim etish bilan paydo bo‘ldi. 2024-yilda agentlik bir vaqtning o‘zida bir nechta noyob sanoat reytinglarini e’lon qilishi kutilmoqda. Mavjud reytinglardan asosiy farqi to‘liq shaffoflik, maksimal ishonchlilik va metodologiyani sinchkovlik bilan nazorat qilishdir.
VOTUM agentligi reytinglarining asosiy xususiyatlari ularning o‘ziga xosligi va dolzarbligi hisoblanadi. Har bir nashr raqamli formatda ham, tiraji 5dan 10 ming nusxagacha va 300 sahifagacha bo‘lgan eksklyuziv jiloli kataloglar ko‘rinishida taqdim etiladi. Agentlik vakillarining fikricha, reytinglar biznes, sarmoyadorlar va davlat idoralari uchun strategik qarorlar qabul qilishda muhim vositaga aylanishi mumkin.
Reytinglardan tashqari, VOTUM agentligi jiloli jurnallarning korporativ sonlarini yaratish bo‘yicha xizmatlarni taqdim etadi. Ushbu nashrlar ma’lum bir kompaniyaning ehtiyojlari va maqsadlariga moslashtirilgan mahsulotlarni taqdim etadi. To‘laqonli nashrlar keng ko‘lamli masalalarni qamrab olishi va intervyular, joriy va kelajakdagi loyihalarning tahliliy sharhlari, shuningdek, asosiy voqealar, xodimlarning yutuqlari haqidagi hikoyalar va boshqa ko‘p narsalarni o‘z ichiga olishi mumkin. Korporativ jurnallarni yaratish nafaqat xodimlar va hamkorlarga muhim ma’lumotlarni yetkazish usuli, balki keng jamoatchilik oldida kompaniyaning obro‘sini shakllantirish va mustahkamlash vositasiga aylanadi.
Qayd etilishicha, jurnal tarqatish borasida agentlik bosma mahsulotlarni tarqatish bozorining yetakchi ishtirokchilaridan biri bo‘lgan ALOE SCREEN kompaniyasi bilan hamkorlik qiladi. Jurnallar mehmonxonalar, sport majmualari, tibbiyot muassasalari, avtosalonlar, kafe va restoranlar, biznes markazlari va savdo-ko‘ngilochar markazlari, vazirliklar, idoralar va boshqa muassasalarda joylashgan 150ta axborot kiosklari tarmog‘i orqali targ‘ib qilinadi. Hammasi bo‘lib, tarqatish tarmog‘i 200dan ortiq nuqtalarni (shu jumladan aeroportlar, vokzallar, biznes-klass taksilari) o‘z ichiga oladi, bu jurnallarning keng tarqalishini va maqsadli auditoriyani maksimal qamrab olishni ta’minlaydi.